چگونگی درج آگهی استخدامی مناسب


تاریخ نگارش: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
نویسنده: م.نادری
دسته بندی: مطالب آموزشی
بازدید: 4272

امروزه بیشتر سازمان ها برای یافتن نیروی مناسب خود از درج آگهی استخدام استفاده می کنند و معمولاً به نتیجه ی مورد نظر هم دست پیدا می کنند . ثبت یک آگهی قوانین و نکات خاصی دارد که با آگاهی از آن ها میتوان روند کار خود را سرعت بخشید و کیفیت نتیجه را افزایش داد . بالطبع یک آگهی کامل و بی نقص کارجو و متقاضیان بی نقصی را جذب می کند .

در این مقاله به تعدادی از این نکات در رابطه با درج آگهی استخدامی موفق و نمونه اشاره کرده ایم .

استفاده از کلمات کلیدی

مهمترین نکته در ثبت آگهی استفاده از کلمات کلیدی است . به دلیل اهمیت پر رنگ و روزافزون اینترنت در سبک زندگی های امروز، آگهی شما باید قابل جستجو در اینترنت باشد تا کارجویان بتوانند به سادگی آگهی استخدامی شما را بیابند . پس با کمی جستجو در اینترنت در مورد کلمات کلیدی اطلاعاتی تهیه کنید و با به کار بردن آن ها درصد موفقیت خود را افزایش دهید .

شرح سازمان و فعالیت ها

سعی کنید در آگهی خود در مورد سازمان و فعالیت هایش شرح دهید تا کارجو و خواننده ی آگهی شما به میزان کافی از شرکت و زمینه ی فعالیتش آگاهی پیدا کند . البته توجه داشته باشید که این شرح و توصیف شما طولانی نباشد چرا که ممکن است کارجو از طولانی بودن آگهی خسته شود و از ادامه ی خواندن متن سر باز بزند . بنابر این در عین اختصار یک تعریف اجمالی از سازمان خود شرح دهید .

توصیف موقعیت شغلی به طور کامل

-موقعیت شغلی و شرایط کار می بایست با دقت و جزئیات کامل شرح داده شوند .به وضوح بیان کنید که شخصی که قرار است در مجموعه ی شما استخدام شود و چه وظایفی دارد ، چه کارهایی را باید در طی یک روز کاری انجام دهد .

-حتما به ساعت کاری اشاره کنید .

-جنسیت را مشخص کنید .

-میزان حقوق پرداختی مورد نظرتان را در آگهی استخدامیتان درج کنید.

-در صورت امکان آدرس دقیق شرکت خود را در آگهی وارد کنید .

با شرح این جزئیات ، در واقع شما یک گام به جلو بر داشته اید ، زیرا متقاضی ای که با شما تماس می گیرد ، تمام شرایط و ضوابط شما را را مطالعه کرده و با آگاهی و طبیعتاً قبول این شرایط تصمیم به تماس با شما گرفته است .

استفاده از نام مناسب برای موقعیت شغلی

برای موقعیت شغلی و سمت مورد نظر خود نام مناسبی انتخاب کنید تا کیفیت و کمیت استخدام شما را مورد تاثیر قرار دهد . برای مثال به جای عنوان ویزیتور ، از بازاریاب یا فروشنده ی حضوری و به جای عنوان نظاقتچی از نیروی خدماتی استفاده کنید .

با رعایت این موارد در ثبت آگهی استخدامی خود ، می توانید سریع تر به نتیجه ی مورد نظر خود برسید و با متقاضیان زیادی برخورد داشته باشید آن ها را برای سازمانتان گزینش کنید .

درج اگهی استخدام در دهوند

مقاله مرتبط در وبلاگ دهوند



اشتراک‌گذاری

نظرات

درج نظر جدید

captcha