بازاریاب تجارت فردا (سهامی خاص)
حوزه فعالیت: کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت / تبلیغات، بازاریابی و برندسازی / خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
https://www.bazaryab.com 2 تا 5 نفر

اطلاعات شرکتآگهی‌های فعال 0

بازاریاب تجارت فردا (سهامی خاص)


اطلاعات کلی شرکت:

حوزه فعالیت: کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت / تبلیغات، بازاریابی و برندسازی / خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
موقعیت مکانی: تهران - تهران
اندازه شرکت: 2 تا 5 نفر

درباره شرکت:

این شرکت با ایجاد محصولی جدید به نام «وب مارک» در تلاش است تا فرصت‌های شغلی بیشتری برای عموم مردم و کسبه‌ای که تمایل دارند وارد دنیای تجارت الکترونیک بشوند، فراهم آورد.

بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ می‌توانند با راه اندازی وب‌سایت فروشگاهی‌ پیشرفته‌ای که به شبکه تجاری بازاریاب متصل شده است (وب‌مارک)، آن را با نام دامنه اختصاصی خود راه اندازی کرده و تجارت آنلاین را با برند خود آغاز نمایند. ما نیز برای رشد سریعتر آنها محصولاتشن را به صورت خودکار و البته رایگان روی شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت بازاریاب تبلیغ می کنیم تا شانس فروش آنها افزایش یابد و سریعتر به درآمد برسند.

لذا با خرید سالانه این خدمات که کمتر از 500 هزار تومان در سال است می‌توانند وب سایت اختصاصی خود را داشته و همزمان تبلیغات رایگان آنها توسط شرکت بازاریاب انجام شود. این هزینه تنها برای پرداخت هزینه های نهداری و پشتیبانی و سرور است و سودی برای شرکت بازاریاب ندارد. بخش درآمدزا برای شرکت فروش خدمات جانبی به فروشندگان است. در واقع بازاریابان و ویزیتورهای این شرکت باید همزمان با فروش این سامانه به فروشندگان سعی می کنند تا پکیج های طراحی وب سایت را نیز به آنها بفروشند.

اکنون برای افزایش تعداد فروشندگان و فروش وب مارک ها نیاز به تیم قدرتمند بازاریابی داریم که خدمات ما را برای مشتری تشریح کرده و مزایایی که ما در اختیار آنها می گذاریم را به ایشان معرفی کنند و سفارش جدید دریافت کنند. در کنار این سفارش، خدمات طراحی سایت به صورت پکیج هایی بین 1.5 تا 9 میلیون تومان وجود دارد که درآمدی معادل 400 هزار تومان تا 2 میلیون و 200 هزار تومان برای ویزیتورهای بازاریاب به همراه دارد. در واقع این سود بالا برای حذب حداکثری افراد بازاریاب و فعال و متخصص در این حوزه است تا انگیزه بیشتری برای جذب مشتری و همکاری با شرکت بازاریاب برای شما ایجاد نماید.

آموزش های لازم قبل از شروع به کار به همکاران بازاریاب داده خواهد شد. لیست درآمدها و پورسانت‌ها و ... نیز در جلسه مصاحبه و معرفی حضوری یا غیر حضوری ارائه می‌شود. در صورتی که عملکر افراد طی سه ماه نخست آزمایشی و آشنایی مثبت باشد رسما به استخدام این شرکت در خواهند آمد و از مزایای بیشتر همچون بیمه و حقوق ثابت نیز برخوردار خواهند شد.

امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم وضعیت اقتصادی نا مناسب کشور را در حد توان خود در جامعه ایرانی بهبود بخشیم.






موقعیت مکانی



تهران - تهران

تهران، خیابان ولیعصر، شماره ۲۳۷۱، واحد ۳


استخدام‌های فعال بازاریاب تجارت فردا (سهامی خاص)