معرفی ابزارهای اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی


تاریخ نگارش: ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
نویسنده: ش.بابایی
دسته بندی: مطالب آموزشی
بازدید: 1952

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی آنلاین پرکاربردی است که گستردگی آن روزبه روز در حال افزایش است. به کمک آن می توانید بنرها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به تبلیغات محصولات و کسب و کار خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. باتوجه به تمایل کاربران به مشاهده بیشتر تصاویر نسبت به ویدئوها، تمرکز عمده آن در بحث تبلیغات بر روی تصاویر محتوا محور است. در این میان استفاده از ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابی آنلاین، جذب مشتری و افزایش فروش محصولات بسایر گیترده شده است. در این مقاله قصد داریم ابزارهای پرکاربردی که سبب بهینه شدن اکانت اینستاگرام می شوند را معرفی نماییم. یقینأ ارائه تصاویر مناسبتر و مدیریت بهتر اکانت در جذب بیشتر کاربران بسیار مؤثر خواهد بود. با ما همراه باشید.

ابزارهای اینستاگرام برای فیلترکردن تصاویر :

ابزار VSCO:

اپلیکیشنی پرکاربرد و بسیار قدرتمند، با امکانات و قابلیت های فراوان که می توانید آنرا براحتی با اکانت اینستاگرام خود لینک کنید و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

ابزارهای Wordswag ، Typorama و Over :

در صورتیکه بدنبال ایجاد تصاویر گرافیتی و جذاب با نوشته های خاص هستید و مهارت زیادی در زمینه عکاسی و طراحی ندارید، پیشنهاد میکنیم حتمأ این ابزارها را بررسی نمایید. استفاده از تمامی آنها کاملأ رایگان است.

ابزار Enlight :

این برنامه بسیار محبوب، به شما اجازه می دهد تا ازخلاقیت خود استفاده کنید و ویرایش بهتری روی عکس های تبلیغاتی خود داشته باشید. این برنامه برای کسانی که در عکاسی مبتدی هستند، بسیار مفید است و بوسیله آن میتوانید  جملات تبلیغ را به همراه عکس هایی با کیفیت عالی برای بازاریابی بهتر، ارائه دهید. هزینه استفاده از این ابزار ۳.۹۹ دلار است.

ابزارهای اینستاگرام برای زمانبندی انتشار تصاویر :

درصورتیکه از حساب اینستاگرام خود برای اهداف تجاری و بازاریابی استفاده می کنید، استفاده از ابزارهایی برای زمابندی انتشار تصاویر در مدیریت بهتر اکانت و جذب مخاطب بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

ابزار ScheduGram :

شاید بتوان گفت که این سایت جالب ترین و جذاب ترین سرویس در میان ابزارهای اینستاگرام می باشد. با استفاده از آن می توانید مرجع تلفن چندین وب سایت را برای دسترسی به آنها  پیدا کنید و نیز تبلیغ محصولتان را برای آنها ارسال کنید. هزینه آن 20 دلار در ماه برای یک حساب کاربری اینستاگرام است.

ابزار Hootsuite :

این ابزار علاوه بر اینکه در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد، شبکه های اجتماعی دیگر شما را نیزهمگام سازی می کند. اگرچه شما نمی توانید از طریق آن به طور مستقیم برنامه زمانی انتشار پست ها را تنظیم کنید، اما این قابلیت را دارد که به نظرات کاربران خود پاسخ دهید و لایک های هر پست را بررسی کنید. هزینه آن 19 دلار در ماه است.

ابزارهای اینستاگرام برای تشویق کاربران و ارائه پیشنهادات ویژه:

با استفاده از این ابزارها می توانید پیشنهادات ویژه فروش محصولات خود را به راحتی با مشتریان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ابزارهای Foursixty & Soldsie & Like2Buy :

این ابزارها همان چیزی است که شما در اینستاگرام، برای تجارت الکترونیک و تبلیغات نیاز دارید. استفاده از آن برای اینکه مردم محصول مورد نیازشان را از شما خریداری کنند، روشی مناسب است. تصور کنید که کاربری قصد دارد خرید اینترنتی انجام دهد ولی به تبلیغی برخورد میکند که مختص مدت ها قبل بوده است. برخورد با این صحنه بسیار آزار دهنده است.

استفاده از این ابزارهای بازاریابی اینستاگرم بسیار سرگرم کننده است، زیرا به شما این امکان را می دهد، تا محتوای اینستاگرام خود را به گالری های جذاب و کاربردی تبدیل کنید، چیزی که در تبلیغات فیس بوک نیز موجود است. همه این ابزارها توسط تعدادی از شرکت های بزرگی حمایت می شوند که خود آنها نیز از این ابزار برای بازاریابی محصولات شان استفاده میکنند. این ابزار برای تبلیغات و فروش آنلاین لباسهای بوتیک، جواهرات وغیره مناسب است. شروع هزینه در حدود 50 دلار در ماه می باشد.

اینستاگرام دهوند



اشتراک‌گذاری

نظرات

درج نظر جدید

captcha