چگونه از تبلیغات خود نتیجه مناسب بگیرید


تاریخ نگارش: ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
نویسنده: ش.بابایی
دسته بندی: مطالب آموزشی
بازدید: 1542

از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید

وقتی متن تبلیغ خود را نوشتید، آن‌را بخوانید و ببینید آیا از آزمایش «خوب که چی» سربلند بیرون می‌آید؟ اگر بعد از خواندن تبلیغ، فکر کردید که مخاطب هدف با جمله «خوب که چی» به آن پاسخ می‌دهد، آنقدر آن‌را بازنویسی کنید تا پاسخ مخاطبان چیزی شبیه این باشداین دقیقا همان چیزی است که به‌دنبالش بودم. چطور می‌توانم آن را به‌دست آورم؟» وقتی متن تبلیغ را نقد می‌کنید، باید بعد از هر جمله از خود بپرسید، خوب که چی؟ این تکنیکی است که می‌تواند در تغییر و قوی‌تر کردن متن تبلیغاتی به شما کمک کند .مشتری شاید بگوید این دقیقا همان چیزی است که می‌خواستم. مزایای واقعی کارتان را برجسته کنید و مزایا مواردی هستند که دقیقا به مخاطب مربوط هستند و نه به شما.

. از محرک‌های کلیدی استفاده کنید

تبلیغ شما باید شامل یکی از محرک‌های کلیدی تبلیغ باشد که عبارتند از: ترس، طمع، گناه، انحصارطلبی، عصبانیت، موفقیت، یا چاپلوسی و تملق. نکته بسیار مهمی که معمولا به آن توجهی نمی‌کنیم آن است که دلایل خرید بسیاری از افراد، عوامل احساسی هستند و نه دلایل منطقی. موفق‌ترین تبلیغات جهان تبلیغاتی هستند که به جنبه احساسی و عاطفی محصول توجه بیشتری می‌کنند. اگر صرفا از دیدگاه منطقی به موضوع نگاه کنیم، فروش زیادی را از دست خواهیم داد. اگر خریدها فقط از روی منطق انجام می‌شد تمامی شرکت‌های بیمه ثروتمند می‌شدند. بهترین ترغیب‌کننده‌های عاطفی عکس و داستان هستند.

. تبلیغ را با بهترین نقطه‌قوت خود شروع کنید  
وقتی نوشته‌های خود و مخصوصا نوشته‌های دیگران را می‌خوانم، می‌بینم که ارزشمندترین مورد را برای آخر کار گذاشته‌اند. وقتی آن‌ مطلب به جایگاه اول منتقل می‌شود بهبود قابل‌توجهی حاصل می‌شود.

. تبلیغ را طوری بنویسید که گویی به پرسش مشتری پاسخ می‌دهید
به‌جای آن‌که تبلیغ خود را به‌گونه‌ای بنویسید که انگار می‌خواهید مکالمه‌ای را با مشتری آغاز کنید، طوری بنویسید که گویا از قبل مکالمه‌ای با مشتری داشته‌اید و درحال پاسخگویی به آخرین جمله او هستید.

درج اگهی با خدمات ویژه در دهوند



اشتراک‌گذاری

نظرات

درج نظر جدید

captcha