بایدها و نباید های ضمانت در سئو که همه کارفرمایان باید بدانند


تاریخ نگارش: ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
نویسنده: م.هاشمی
دسته بندی: مطالب آموزشی
بازدید: 471

ضمانت در سئو مسئله‌ای است که ذهن هر کارفرمایی را هنگام سفارش خدمات سئو درگیر می‌‌کند. اینکه هنگام خرید چنین خدمتی چه ضمانت‌ها و تعهداتی را باید دریافت کرد؛ و اصولا چه ضمانت‌هایی در سئو منطقی و قابل اعتماد و چه ضمانت‌هایی غیر قابل ارائه و باور است
امروزه شرکت‌ها و افراد بسیاری به عنوان متخصص سئو مشغول فعالیت‌اند و هرکدام نیز در تبلیغات خود تعهدات و ویژگی‌های گوناگونی را مطرح می‌کنند. در نتیجه در این بازار گسترده و البته متاسفانه آشفته، گاهی مواردی دور از ذهن مطرح می‌شود که در باور هیچ متخصص واقعی سئو نمی‌گنجد، اما ممکن است به راحتی افرادی ناآشنا با تخصص سئو را فریب دهد. از طراحان سایتی که خدمت سئو را به عنوان اشانتیون در کنار طراحی سایت به مشتریان خود می‌فروشند؛ تا افراد و شرکت‌هایی که تضمین رتبه اول نتایج جستجوی گوگل را در مدت زمانی بسیار کوتاه مطرح می‌کنند. و در مقابل گروهی که هیچ تضمینی در قبال مبالغ دریافتی برای سئوی وب‌سایت مشتریان خود ارائه نمی‌کنند
در این شرایط بهترین کاری که یک کارفرما برای دریافت خدمات سئو باید انجام دهد چیست؟ چطور می‌توان بهترین گزینه را برای همکاری انتخاب کرد و از کسب نتایج مدنظر مطمئن شد؟

حقیقت آن است که اگر ضمانت در سئو را به دو بخش تضمین انجام درست فعالیت‌های سئو و تضمین رتبه‌ای مشخص در نتایج جستجو بدانیم، باید گفت یک شرکت حرفه‌ای بخش اول را تضمین می‌کند و برای بخش دوم تعهدی به شما نخواهد داد. در مقابل شرکت‌ها و افراد غیرحرفه‌ای با استفاده از حربه جذاب تضمین رتبه در نتایج جستجو، مشتریان ناآگاه خود را جذب می‌کنند

چرا ضمانت کسب رتبه مشخص در نتایج جستجو یک دروغ بزرگ است؟

 

حقیقت آن است که ماهیت موتورهای جستجو (بخصوص موتور جستجوی گوگل) به گونه‌ای طراحی شده است که به هیچ متخصص صادقی، اجازه ارائه چنین تضمینی را نمی‌دهد. بخصوص اگر فرد یا شرکتی تضمین رسیدن به رتبه 1 گوگل را به شما داد، با سرعت هرچه تمام محل مذاکره را ترک کنید!

..



اشتراک‌گذاری

نظرات

درج نظر جدید

captcha