استخدام بانک آینده

آگهی کارفرما

استخدام بانک آینده

بانک آینده به عنوان یکی از بانک های خصوصی با ویژگی های متمایز در عرصه بانکداری پیشرفته و با اعتقاد به سرمایه انسانی به عنوان برجسته ترین شایستگی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی از افراد متعهد متخصص، تجربه، و با انگیزه، از بین دانش آموختگان رشته های ذیل را برای مشاغل کارشناسی دعوت به همکاری می نماید.

واجدین شرایط فوق در صورت دارا بودن شرایط عمومی ذیل:

1- کارشنای ارشد مدیریت کسب و کار MBA با گرایش محصول و بازاریابی و مدیریت توسعه محصول 1 نفر

2- کارشناس ارشد اقتصادی و دارای حداقل 3 سال تجربه در حوزه تحلیل اقتصاد کلان آمار کاربردی و مسلط به نرم افزارهای آماری کاربردی 1 نفر

3- کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دارای حداقل 3 سال تجربه مؤثر در برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت استراتژی بانکی 1 نفر

4- کارشناسی ارشد مهندسی صنایع باتجربه در زمینۀ طراحی محصولات و خدمات بانکی 1 نفر

متقاضیان محترم در صورت برخورداری از روحیه ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان و هم چنین شرایط پیش گفته می توانند درخواست خود را از طریق ثبت نام در تارگاه در بانک به نشانی www.ba24.ir  حداکثر تا تاریخ 25/03/1396 تکمیل فرمایند.

بدیهی است پس از بررسی درخواست های دریافتی، از متقاضیان واجد شرایط، برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت لازم به عمل خواهد آمد قضاوت خواهند فرمود که ثبت نام افراد تعهدی برای بانک برای استخدام ایجاد نمی نماید.

ثبت نام


استخدام بانک آینده

بانک آینده برای سطوح شغلی مدیریتی شعب بانک (بازنشستگان سیستم بانکی کشور) و سطوح شغلی کارشناسی در تهران دعوت به  همکاری می نماید.

ثبت نام


استخدام رئیس شعبه در بانک آینده

بانک آینده برای تکمیل کادر مدیریتی و غنی نمودن نظام اطلاعات منابع انسانی خود ، از کلیه علاقمندان به همکاری ، در سطح رئیس شعبه در منطقه تهران بزرگ و مراکز استان ها ، دعوت به همکاری می نماید.

برای اطلاع بیشتر و تکمیل و ارسال اطلاعات مربوط ، به تارگاه بانک به نشانی www.ba24.ir مراجعه فرمایید.

 

ثبت نام


استخدام بانک آینده سال 94

20 تیر 94 – استخدام بانک آینده

   بانک آینده، در نظر دارد؛ به منظور غنا بخشیدن به منابع انسانی بانک در سطوح شغلی تخصصی، در چارچوب اصول ارزش آفرینی و نقش آفرینی در بازار و هم چنین تقویت امور جاری و فعالیت های گسترده ی بانکی، با ملحوظ داشتن شرایط احراز زیر برای همکاری در مرکز تحقیقات و مطالعات بازار، دعوت به همکاری  نماید:

1-    تخصص های مورد نیاز:

–       طراحی و توسعه/ تجاری سازی خدمات و محصولات نوین بانکی.

–       تحقیقات و مطالعات بازاریابی/ اقتصادی.

–       تعالی سازمانی/ بهبود فرآیندها و سیستم ها.

–       مدیریت و ارتقای بهره وری سازمانی.

–       مدیریت/ برنامه ریزی استراتژیک.

2-   شرایط احراز:

ü     فارغ التحصیل رشته های مدیریت (گرایش های مرتبط)، اقتصاد، MBA، بانکداری، اقتصاد و مالی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر از دانشگاههای معتبر داخلی یا خارجی.

ü     دارابودن حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با تخصص های فوق الذکر(دارندگان تجربه کار در محیط های عملیاتی مبتنی بر اصل ارزش آفرینی برای مشتریان، به ویژه شبکه بانکی کشور، در اولویت خواهند بود).

ü     تسلط کافی بر زبان انگلیسی به ویژه بهره برداری از متون های مرتبط با تخصص های فوق الذکر.

ü     توانایی تحلیل مسائل، گزارش نویسی و مکاتبات اداری.

ü     تسلط کاربردی حرفه ای بر رایانه و نرم افزارهای مرتبط با تدوین و ارائه طرح، تحلیل آماری  و کنترل پروژه (دارندگان مدرک ICDL، در اولویت خواهند بود).

ü      آشنایی با اصول و فنون مذاکره.

ü     دارابودن انگیزه، روحیه تحول گرا، رویکرد نوآوری، مهارت های ارتباطی و رفتاری و توان انجام  کار تیمی.

3-  مدارک مورد نیاز:

ü     تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

ü     تصویر آخرین مدرک تحصیلی.

ü     عکس به روز رنگی 4*3.

ü     تصویر آخرین حکم انتصاب.

ü     تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی سازمان متبوع.

ü     ارائه خلاصه­ای از سوابق شغلی و توانایی ویژه خود.

4-   نحوه ثبت نام:

       نظر به این که، ثبت نام فقط از طریق تارگاه (سایت) بانک آینده و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد؛ لذا، از تمام متقاضیان واجد شرایط درخواست می گردد؛ مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در فرم دعوت به همکاری ثبت نمایند. ضمناًً تقاضا می شود؛ از ارسال هرگونه مدارکی به ادارات مرکزی بانک خودداری فرمایند.

5-  یادآوری:

از داوطلبان گرامی خواهشمند است؛ به نکات زیر توجه فرمایند:

v    لطفاً شماره پرونده الکترونیکی را نزد خود نگهداری نمائید.

v    دارابودن شرایط احراز برای متقاضیان ضروری بوده و زمان مصاحبه بر اساس اولویت های تحصیلی، آموزشی و تجربی، حرفه ای و مهارتی از طریق مرکز ارتباط بانک به شماره تلفن 27663200-021، به استحضار متقاضیان خواهد رسید و نیازی به پی گیری حضوری و تلفنی نمی باشد.

v    چنان چه بانک در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب یا عدم تطبیق هریک از شرایط اعلامی خود با موارد مندرج در تارگاه (سایت) بانک گردد؛ ادامه فرآیند استخدامی میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی می­گردد.

v    درج شماره تلفن (در فرم تقاضای همکاری) برای تماس با داوطلبان، ضروری بوده و در صورت عدم موفقیت بانک در برقراری ارتباط، مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.

v    پس از بررسی، در صورت حائز شرایط بودن اولیه، از آن دسته از متقاضیان، به منظور حضور در مصاحبه عمومی و تخصصی، دعوت به عمل خواهد آمد. پس از مصاحبه تخصصی، افراد، رتبه بندی شده و انتخاب نهایی صورت خواهد پذیرفت. لذا، خواهشمند است؛ از پی گیری حضوری و تلفنی، خودداری فرمایند.

v    بانک در قبول یا رد درخواست متقاضی مجاز می باشد.

v    متقاضیان محترم، مطمئناً خواهند پذیرفت که ثبت نام در تارگاه (سایت) بانک، هیچ گونه تعهدی برای  بانک آینده در جهت به کارگیری افراد، ایجاد نخواهد کرد.

v    مقتضی است؛ در صورت وجود هر گونه سؤال و یا ابهام، با مرکز مرکز تحقیقات و مطالعات بازار بانک  شماره تلفن 89347200-021، تماس حاصل نمایید.

پیشاپیش، از اینکه بانک آینده را به عنوان سازمان آینده خود انتخاب می کنید؛ اظهار خوشوقتی می نمائیم.  


استخدام بانک آینده – تیر 94

9 تیر 94 – استخدام بانک آینده – استخدام رئیس / معاون شعبه در سراسر کشور

بانک آینده، در نظر دارد؛به منظور غنابخشیدن به کیفیت نیروی انسانی و تامین نیروهای کار آمد برای مشاغل بلاتصدی مدیریتی و همچنین ایجاد خزانه نیروی انسانی در این سطوح ، در چارچوب اصول ارزش آفرینی، نقش آفرینی در بازار و همچنین تقویت امور جاری و فعالیتهای گسترده بانکی ، از فرهیختگان متخصص و نوآور و اهل تغییر ، به عنوان رئیس / معاون شعبه ، در شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، شیراز، اهواز ، قم ، کرمانشاه ، ارومیه ، رشت ، زاهدان ، کرمان ، اراک ،  همدان ، یزد ، اردبیل ، بندرعباس ، زنجان ، قزوین ، سنندج ، خرم آباد ، گرگان ، ساری ، کاشان ، دزفول ، بروجرد، سبزوار ، آمل ،بابل ، آبادان ، خوی ، بجنورد ، قائم شهر ، بوشهر ، بیرجند ، ایلام ، مراغه، شهرکرد ، سمنان ، گنبد ، تربیت حیدیریه ، مرند، یاسوج، بهبهان شوشتر ، برازجان ، لاهیجان ، چالوس ، رامسر ، کیش و بوئین زهرا ، با ملحوظ داشتن شرایط احراز ذیل ، دعوت به همکاری نماید.

۱ – شرایط احراز :

    وجود انگیزه قوی در جهت ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان
     دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی با انگیزه یادگیری (دارندگان مدارک تحصیلی دیگر، مشروط به داشتن سایر شرایط، می توانند داوطلب شوند)
     گذشت حداکثر یک سال از زمان بازنشستگی د ر صورت عدم اشتغال در سایر بانکها یا موسسات اعتباری.
     حداکثر سن ۵۰ سال با دارا بودن توانایی به کارگیری افراد در کار تیمی و تحقق انتظارات بانک. ( در صورت اشتغال بعد از دوران بازنشستگی در سایر بانک ها یا موسسات اعتباری معادل زمان مذکور به سقف سن اعلام شده، تا حداکثر ۵۵ سال، اضافه می گردد)
     دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت در پست های مدیریتی شعب درجه ۳ بانکی و به بالا( متقاضیان یا پست سازمانی بالاتر و آشنا به امور ارزی و همچنین دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با حداقل ۳ سال تجربه در مشاغل ذکر شده ، در الویت می باشند.)
     داشتن حداکثر ۱۰ سال سابقه کاری در شبکه بانکی کشور ( ویژه کارکنان شاغل) الزامی است.
     ساکن بودن در شهر مورد تقاضا و آشنایی با ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه .
     دارای سابقه مناسب و حسن شهرت در طول دوران خدمت در بانک و یا مؤسسات قبلی.
     برخورداری از سلامت کامل جسم و روان.
     برخورداری از مهارت مراوده‌ای مناسب و روحیه مشارکت جوئی و نظارت پذیری .
     آشنا به مفاهیم نوین بانکداری اعم از بانکداری شرکتی و اختصاصی.
     آشنا با اصول و شیوه های جدید بازاریابی.
     تبحر در به کارگیری نرم افزارهای بانکی (ترجیحاً نرم افزار بانک ایران).

۲ – مدارک مورد نیاز:

    تصویر  صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.
    تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
    تصویر حکم بازنشستگی یا احکام مشابه.
    تصویر آخرین حکم کارگزینی (در صورت خدمت قبلی در یک بانک دولتی).
    تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی بانک متبوع دولتی (در صورت خدمت قبلی در یک بانک دولتی).
    تصویر اولین و آخرین حکم به همراه نامه تسویه حساب در سایر بانک ها و مؤسسات مرتبط (در صورت اشتغال پس از بازنشستگی).
    دو قطعه عکس به روز رنگی ۴×۳.

۳- نحوه ارسال مدارک:

متقاضیان قبول زحمت نموده، مدارک مورد درخواست را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ از طریق پست سفارشی به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شهید احمدیان (پانزدهم)، شماره ۱، ساختمان مرکزی بانک آینده، طبقه دوم، اداره امور کارکنان ، ارسال فرمایند.

۴ – یادآوری:

    اعلام شماره تلفن ثابت و همراه برای امکان برقراری تماس تلفنی و نیز مشخص نمودن محل سکونت و عنوان شغل مورد تقاضا، ضروری می باشد.
    با پوزش، به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    در صورت کسری نیروی انسانی در سطوح مدیریتی شعب ، افراد متقاضی در بانک اطلاعاتی در الویت خواهند بود
    دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، در آتی صورت خواهد پذیرفت

۵ – مدت زمان انتظار متقاضیان به شرایط متقاضی و الویت های بانک بستگی دارد . بدیهی است ، در صورت نیاز از طریق مرکز ارتباط بانک با شما تماس گرفته خواهد شد

۶ – زمان مصاحبه براساس الویت های مورد نیاز بانک ، صرفا از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید . لذا پی گیری حضوری و تلفنی ، خود داری فرمایید

متقاضیان محترم، مطمئناً خواهند پذیرفت که ارسال مدارک، هیچ گونه تعهدی برای بانک آینده ایجاد نخواهد کرد.
مقتضی است، در صورت وجود هرگونه سؤال و یا ابهام، با جناب آقای مصباحی کارشناس تامین  جذب با شماره تلفن ۸۵۹۳۲۲۶۷-۰۲۱ و یا مرکز ارتباط بانک با شماره تلفن ۲۷۶۶۳۲۰۰- ۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

پیشاپیش، از این که بانک آینده را به عنوان محل شغلی آینده خود انتخاب می کنید، اظهار خوشوقتی می نمائیم.
(معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت)


استخدام بانک آینده – آذر ۹۳

11 آذر 93 – استخدام بانک آینده – استخدام رئیس شعبه فراگیر در مراکز استان ها

بانک آینده، در نظر دارد؛ در چارچوب اصول ارزش آفرینی، نقش آفرینی در بازار و بازارافزایی در فضایی سرشار از اندیشه، نوآوری، تلاش و هم دلی، با ویژگی ها و افق های تازه در عرصه ارایه خدمات و محصولات بانکی و هم چنین تقویت امور جاری و فعالیت های گسترده بانکی، از فرهیختگان متخصص، نوآور و اهل تغییر، در سطح سازمانی ‌رئیس شعبه فراگیر (با برخورداری از ساختاری متمایز)، در مراکز استان ها، با ملحوظ داشتن شرایط احراز ذیل، دعوت به همکاری نماید:

1- شرایط احراز:

· دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (با انگیزه یادگیری در هر سطح سازمانی و در هر زمان).

· حداکثر سن 55 سال با دارا بودن توانایی به کارگیری افراد در کار تیمی.

· دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت در سمت مدیریتی شعب درجه 2 بانکی به بالا (دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با حداقل 3 سال تجربه در مشاغل ذکر شده، نیز می توانند شرکت نمایند) و با 10 سال سابقه خدمت در مشاغل و نهادهای مشابه که بتواند کیفیت تخصصی مورد نظر بانک را تأمین نماید.

· ساکن بودن در شهر مورد تقاضا برای اشتغال به کار.

· دارای سابقه مناسب و حسن شهرت در طول دوران خدمت در بانک و یا مؤسسات قبلی.

· برخورداری از سلامت کامل جسم و روان.

· برخورداری از مهارت مراوده‌ای مناسب و روحیه ارزش آفرینی برای مشتریان و دیگر ذینفعان.

· آشنا به مفاهیم نوین بانکداری اعم از بانکداری شرکتی و اختصاصی.

· آشنا با اصول و شیوه های جدید بازاریابی.

· تبحر در به کارگیری نزم افزارهای بانکی (ترجیحاً نرم افزار بانک ایران).

2- مدارک مورد نیاز:

· تصویر  صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

· تصویر آخرین مدرک تحصیلی.

· تصویر حکم بازنشستگی یا احکام مشابه.

· تصویر آخرین حکم کارگزینی (در صورت خدمت قبلی در یک بانک دولتی).

· تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی بانک متبوع دولتی (در صورت خدمت قبلی در یک بانک دولتی).

· تصویر اولین و آخرین حکم به همراه نامه تسویه حساب در سایر بانک ها و مؤسسات مرتبط (در صورت اشتغال پس از بازنشستگی).

· دو قطعه عکس به روز رنگی 4×3.

3- نحوه ارسال مدارک:

متقاضیان قبول زحمت نموده، مدارک مورد درخواست را تا تاریخ 25/9/93 از طریق پست سفارشی به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان شهید احمدیان (پانزدهم)، شماره 1، ساختمان مرکزی بانک آینده، طبقه دوم، گروه تأمین سرمایه انسانی و انتصابات در حوزه معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت، ارسال فرمایند.

4- یادآوری:

· اعلام شماره تلفن ثابت و همراه برای امکان برقراری تماس تلفنی و نیز مشخص نمودن محل سکونت و عنوان شغل مورد تقاضا، ضروری می باشد.

· با پوزش، به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

· زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز بانک، صرفاً از طریق مرکز ارتباط بانک با شماره تلفن 27663100-021 به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. لذا خواهشمند است، از پی گیری حضوری و تلفنی، خودداری فرمایند.

· زمان دعوت به مصاحبه و همکاری، متعاقباً اعلام خواهد شد.

· متقاضیان محترم، مطمئناً خواهند پذیرفت که ارسال مدارک، هیچ گونه تعهدی برای بانک آینده ایجاد نخواهد کرد.

· مقتضی است، در صورت وجود هرگونه سؤال و یا ابهام، با سرکار خانم صادقی معاون گروه تأمین سرمایه انسانی و انتصابات با شماره تلفن 85932354-021 و یا مرکز ارتباط بانک با شماره تلفن 27663200- 021 تماس حاصل نمایید.

پیشاپیش، از این که بانک آینده را به عنوان محل شغلی آینده خود انتخاب می کنید، اظهار خوشوقتی می نمائیم.

    اطلاعات تماس آگهی

  • آدرس سایت: https://www.ba24.ir

SendResume

درج رزومه

برای ثبت نام در کاریابی اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه عادی خود اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه ویژه (VIP) اینجا کلیک کنید. برای ارسال خودکار رزومه خود به شرکت ها اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق SMS اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق E-mail اینجا کلیک کنید.

شما هم می توانید در مورد این آگهی نظر دهید.




  1. تیمور قاسمی سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ۰۸:۳۲

    با سلام تیمور قاسمی هستم لیسانس حسابداری با معدل 15.50 دارای مدرک icdlو مسلط به کامپوتر

  2. سحر نیک بخت دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ، ۱۹:۱۰

    سحر نیک بخت کارشناس رشته حسابداری متولد ۰۱/۰۱/۱۳۶۴ معدل ۴۶/۱۵ آشنائی کامل با کامپیوتر ۳سال سابقه کاردرپست بانک. ساری. شماره تماس ۰….

  3. منا بشارنده دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ، ۱۲:۰۷

    با سلام.اینجانب منا بشارنده دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری با معدل ۱۶/۶۴هستم.مسلط بر کامپیوتر و در شرکت سیمان اوران ماهان سابقه کاری داشته ام و ۲ماه نیز بانک ملت بوده ام.در صورت نیاز به بنده اطلاع دهید.با تشکر …

  4. زهرا دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ، ۰۴:۴۷

    سلام زهرا هستم ۲۲ ساله از اهواز دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری دارای ۵ سال سابقه کار در رشته حسابداری و کامپیوتر و کار با نرم افزارهای مختلف به همراه سابقه بیمه .
    اگر از استخدامهای بانک در اهواز با خبر بودید حتما به اطلاع من برسانید .
    از شما ممنونم.

  5. عفت نظری یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ، ۰۸:۱۰

    سلام. من ۲۶ساله و دارای لیسانس ریاضی وicdl 1,2 می باشم. خواهشمند است در صورت نیاز مرا مطلع سازید

  6. مژگان زارع جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ، ۱۰:۳۰

    سلام من همه ی بانکها اسم نوشتم تات هم ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشده.یعنی از این همه بانک یکیش نباید تماس بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اعتراض سفسطه چینی میکنن مثلا میگن تماس گرفتیم در دسترس نبودین مشکل خودتونه.ما باید چیکار کنیم؟

  7. منا بشارنده پنج شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ، ۰۶:۲۳

    با سلام.اینجانب منا بشارنده دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری با معدل ۱۶/۶۴هستم.مسلط بر کامپیوتر و در شرکت سیمان اوران ماهان سابقه کاری داشته ام و ۳ماه نیز بانک ملت بوده ام.در صورت نیاز به بنده اطلاع دهید.با تشکر …

  8. سحر نیک بخت سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ، ۰۷:۴۱

    سحرنیک بخت کارشناس رشته حسابداری آشنائی کامل باکامپیوترمعدل ۴۶/۱۵ و۳سال سابقه کاردرپست بانک.ساری شماره تماس ……

  9. امین دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ، ۰۸:۱۰

    با سلام
    من لیسانس شیمی ۲۵ ساله ساکن جزیره کیش و دارای مدرکicdl خواهشمندم در صورت نیاز به اطلاع اینجانب برسانید. باتشکر

  10. فرامرز کنی شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ ، ۱۲:۵۴

    اینجانب فرامرز کنی فوق دیپلم گردشگری متولد ۱۳۶۵و دارای کارت پایان خدمت.

  11. مرجان جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ، ۲۳:۰۱

    ممنون از سایت خوبتون من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی هستم سابقه کار ۶ماهه توی آزمایشگاه آب دارم (قراردادم ۶ماهه بود)خواهشا اگه کاری مناسب رشته ام بود من و درجریان بذارید ممنونم

توجه: اين آگهي منقضی شده و فاقد اعتبار مي باشد.

بستن پيام و مشاهده آگهي