استخدام چند ردیف شغلی در یک شرکت فنی و مهندسی در اصفهان

آگهی کارفرما (1396/7/23)

«  دعوت به همکاری »

یک شرکت معتبر فنی و مهندسی مستقر در شهر اصفهان دارای بیش از 1000 نفر پرسنل در سراسر کشور و فعال در زمینه ی اجرای پروژه های نفت و گاز، سد سازی، آب و فاضلاب، تأسیسات، راه و … به روش EPC  ,EPCF   ,BOT ، به منظور توسعه منابع انسانی خود در دفتر مرکزی، از افراد متخصص و با تجربه در زمینه های ذیل دعوت به همکاری می نماید:

 

# کارشناس جذب و استخدام

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر رشته های مدیریت/ منابع انسانی،صنایع، روانشناسی و سایر رشته های مرتبط

سابقه کار: حداقل 5 سال مرتبط

مسلط به روشهای نوین جذب و استخدام، آیین نامه های ارزیابی عملکرد، مسلط به قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی،مسلط بر نرم افزارهای بانک اطلاعاتی

 

 

# کارشناس منابع انسانی و آموزش

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر رشته های مدیریت/ منابع انسانی،صنایع و سایر رشته های مرتبط

سابقه کار: حداقل 5 سال مرتبط

مسلط به فرآیندهای آموزش و دارای تجربه در خصوص اجرای دوره های آموزشی، مسلط به قوانین کار، آیین نامه های ارزیابی عملکرد

 

 

# کارپرداز تدارکات و تأمین

# کارشناس خرید داخلی

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

 مدرک تحصیلی: کاردانی و بالاتر رشته های بازرگانی، حسابداری و سایر رشته های مرتبط

حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در زمینه تأمین و خرید در پروژه های عمرانی و تجهیزاتی

 

# رئیس حسابداری

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر در رشته های حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی

سابقه کار: حداقل 10  سال مرتبط و آشنا به حسابداری پیمانکاری / عمومی، قوانین مالیاتی، نرم افزارهای حسابداری(راهکاران)

 

 

# کارشناس امور مالی

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر در رشته های حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی

سابقه کار: حداقل 5  سال مرتبط و آشنا به حسابداری پیمانکاری / عمومی، قوانین مالیاتی، نرم افزارهای حسابداری

 

 

# کارشناس حسابرسی داخلی

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر در رشته های حسابداری و مدیریت مالی

سابقه کار: حداقل 2  سال سابقه کار حسابرسی، آشنا به استانداردهای حسابرسی، حسابداری پیمانکاری / عمومی، ،قوانین مالیاتی، نرم افزارهای حسابداری

 

 

# کارشناس امور بانکی

 محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

 مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر رشته های حسابداری، اقتصاد، مدیریت مالی، بازرگانی

حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در زمینه خزانه داری و مسلط بر مراودات بانکی،امور ارزی،تسهیلات و LC

 

# کارشناس / افسر HSE

 محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

 مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر/ صنایع، ایمنی صنعتی، بهداشت

 

حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط، مسلط به اصول ایمنی در پروژه های عمرانی و صنعتی و آشنا به روش تهیه HSE PLAN

 

# سرپرست انبار / انباردار

محل کار: دفتر مرکزی اصفهان

مدرک تحصیلی: کاردانی و بالاتر / رشته های مالی، حسابداری، اقتصاد، بازرگانی و …

حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در زمینه ی انبارداری، مسلط به یکی از نرم افزارهای انبارداری(نوآوران،همکاران سیستم)

 

 

 

متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل  Estekhdam.96@gmail.com ارسال نمایند.

* * * درج عنوان شغل مورد تقاضا در موضوع ایمیل  الزامیست * * *

 

    اطلاعات تماس آگهی

  • ایمیل: .

SendResume

درج رزومه

برای ثبت نام در کاریابی اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه عادی خود اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه ویژه (VIP) اینجا کلیک کنید. برای ارسال خودکار رزومه خود به شرکت ها اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق SMS اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق E-mail اینجا کلیک کنید.

شما هم می توانید در مورد این آگهی نظر دهید.




توجه: اين آگهي منقضی شده و فاقد اعتبار مي باشد.

بستن پيام و مشاهده آگهي