استخدام در شرکت آونگ

آگهی کارفرما (1396/6/14)

مدیر برند ( کد شغلی HR6/1 )

شرایط احراز:

توانایی تعامل سازنده با واحدهای گوناگون جهت اطمینان از تحقق اهداف بازرگانی برند

توانایی در ایجاد بین کلیه جنبه های زنجیره تامین با نام تجاری شرکت و مدیریت کلیه وجوه برند از طریق زنجیره تامین

دارای نقش کلیدی در خرید و سفارش محصولات برند

توانایی تجزیه و تحلیل مستمر محیط رقابتی و روند مصرف کنندگان

توانایی تعامل و درک دیدگاه های مشتری و ایجاد طرح جامع استراتژیک

 توانایی رهبری در قیمت گذاری، ترویج محصولات از طریق کانال های

مدیریت سبد کالا، ایجاد و توسعه استراتزی های برند به طور آکادمیکی و عملیاتی

توانایی ایجاد و گسترش استراتژی های تبلیغاتی برای محصولات موجود و جدید

تعامل مناسب با تیم فروش و درک اهداف تجاری و توانایی کار تیمی در راستای هم افزایی سازمانی

دارای ارتباطات مناسب با افراد و بازار محصولات IT

تسلط به زیان انگلیسی

دارای حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت محصول و برند در بازار IT   کشور ( شناخت تجهیزات شبکه از اولویت برخوردار است)

دارای مهارت تحلیل، برنامه ریزی کسب و کار و پیش بینی فروش

جنسیت : آقا / خانم     سن : 25 الی 40      تحصیلات : بازاریابی / MBA

 

کارشناس فروش محصولات شبکه ( کد شغلی Hr6/2 )

شرایط احراز:

دانش و تسلط بر فرآیند فروش محصولات شبکه

شناخت کامل کانال های فروش تجاری و تکنیک های فروش محصولات شبکه

دارای شناخت و دانش محصول در خصوص محصولات شبکه و ارائه گزارشات مرتبط

حداقل 3 سال سابقه کارشناس فروش شرکتی –  به صورت تخصصی در بازار شبکه اکتیو

آشنایی کامل با تجهیزات شبکه اکتیو SOHO و داشتن دانش فنی مورد نیاز کارشناس فروش

آشنایی کامل با بازار و چنل فروش تجهیزات شبکه اکتیو

داشتن ارتباطات مؤثر و منتهی به فروش با فعالان بازار شبکه

آشنایی به زبان انگلیسی در حد Intermediate ( مکالمه و مکاتبه )

گذراندن دوره های تخصصی شبکه مانند CCNA

ارتباط مؤثر با بازار شبکه ( جمع آوری اطلاعات ، وضعیت رقبا ، ارتباط قوی با مشتریان و … )

توانایی امور فروش ( پاسخگویی تماس ها ، ثبت سفارشات ، صدور فاکتور ، پیگیری تحویل و ارسال و …)

جنسیت : آقا / خانم     سن : 25 الی 35      تحصیلات : بازاریابی / MBA  / مرتبط

 

 

کارشناس فروش تجاری B2B  محصولات شبکه سازمانی و آنلاین ( کد شغلی Hr6/3 )

شرایط احراز:

دانش و تسلط بر فرآیند فروش محصولات شبکه

شناخت کامل کانال های فروش تجاری محصولات شبکه

دارای شناخت و دانش محصول در خصوص محصولات شبکه

حداقل 5 سال سابقه کارشناس فروش تخصصی تجهیزات شبکه اکتیو به مشتریان سازمانی و آنلاین

مسلط به قوانین فروش های سازمانی و آنلاین اعم از قرارداد ها مناقصات و استعلام ها ، مسائل حقوقی و مالیاتی

مسلط به تنظیم و تهیه کلیه مکتوبات مورد نیاز فروش های B2B (پیش فاکتور ، مستندات فنی ، قرارداد ها ، مناقصات و …)

مسلط به فنون مذاکرات فنی و تجاری مؤثر در فروش های B2B

مسلط به تجهیزات شبکه اکتیو و داشتن دانش فنی مورد نیاز برای ارائه راهکارهای فروش

داشتن ارتباطات موثر با مراکز مخابراتی ، اپراتور ها ، ISP ها ، PAP ها و کلیه ارائه دهنگان پهنای باند

داشتن ارتباطات مؤثر با ادارات ، و سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی موجود در بازار هدف تجهیزات شبکه

داشتن ارتباطات مؤثر و منتهی به فروش با سایت های معتبر اینترنتی فروش آنلاین

تواناتی تعریف ، طراحی و اجرای پروژه فروش بر اساس نیاز های شرکت و ایجاد ارتباط منتهی به قرارداد با مشتریان B2B

توانایی طراحی و اجرای پروموشن های دوره ای و خاص در فروش های آنلاین

داشتن ارتباطات فعال و تخصصی در شبکه های اجتماعی و سایت ها و کانال های اطلاع رسانی مجازی

زبان انگلیسی در حد Advanced ( مکالمه و مکاتبه )

جنسیت : آقا / خانم     سن : 25 الی 40      تحصیلات : بازاریابی / MBA  / مرتبط

 

کمک انباردار ( کد شغلی HR6/4 )

شرایط احراز:

آشنا به امور انبارداری قطعات رایانه شبکه

دارای توان بدنی مناسب برای انجام امور انبارداری

بسیار دقیق، چابک، پرتلاش و با انگیزه 

محل کار : محدوده باقرآباد – بهشت زهرا

جنسیت : آقا     سن :22 الی 26    تحصیلات : دیپلم

تلفن هماهنگی جهت مصاحبه  : 88500805   داخلی 444 445  

 

 

انباردار ( کد شغلی HR6/5 )

شرایط احراز:

آشنا به امور انبارداری قطعات رایانه در دفتر مرکزی

دارای توان بدنی مناسب برای انجام امور انبارداری

بسیار دقیق، چابک، پرتلاش و با انگیزه 

جنسیت : آقا     سن :22 الی 26    تحصیلات : دیپلم     وضعیت تاهل : مجرد

تلفن هماهنگی جهت مصاحبه  : 88500805   داخلی 444 445  

 

مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش ( کد شغلی Hr6/6 )

شرایط احراز:

تسلط بر کلیه فرآیندهای خدمات پس از فروش

توانایی شناخت مشکلات خدمات پس از فروش و ارائه راه کارهای مناسب جهت توسعه کیفیت خدمات

ارزیابی و کنترل کلیه دفاتر خدمات پس از فروش در کشور

ارزیابی رضایت مشتری پرسنل و خدمات پس از فروش و ارائه راه حل برای افزایش رضایت

توانایی ارائه دستورالعمل های فنی برای کالاها و ارزیابی های مربوطه

سازماندهی و مدیریت پس از فروش بخش

توانایی تعیین اهداف عملیاتی میان مدت و برنامه سالانه با توجه به استراتژی شرکت

نظارت بر گزارش هزینه ماهانه و مدیریت گزارشات ماهانه خدماتی

مدیریت و سازماندهی فروشگاه قطعات کامپیوتری

پشتیبانی از مشتری و ارائه استانداردهای خدمات پس از فروش با توجه به اهداف گارانتی گروه و توانایی حل مشکلات مشتری

   دارای دانش فنی در خصوص اجزا و قطعات کامپیوتر و روابط عمومی عالی

  حداقل 3 سال تجربه مدیریتی در خدمات پس از فروش

آشنایی به زبان انگلیسی

جنسیت : آقا/ خانم     سن : 25 الی 35       مدرک تحصیلی مورد نیاز : کامپیوتر / صنایع / بازرگانی

 

 

کارشناس محصول ( کد شغلی Hr6/7 )

شرایط احراز:

توانایی تهیه کیت محصول با رویکرد بازاریابی و تکنیکال(بازاریابی و مشاوره، محتویات، موقعیت محصول، ارتقاء استراتژی، نقشه راه، مقایسه محصولات، آموزش محصول و دیگر جزئیات فنی و بازاریابی برای تیم فروش و بازاریابی برای فعال کردن آنها در فروش و ترویج محصول )

درک فنی مناسب از فن آوری های دیجیتال و تلفن همراه ، ابزار، مهارت های کامپیوتری عمومی، دانش از اصول توسعه محصول و بازاریابی

بررسی داده های محصول و تحلیل رقبا و بازار

طراحی پروژه های تحقیقاتی بازار برای ارزیابی نگرش مشتری به محدوده محصول فعلی و معرفی محصولات جدید.

توانایی توسعه طرح های بازاریابی سالانه و کنترل تبلیغات و کمک در تدوین و اجرای برنامه های بازاریابی سالانه محصول

تعیین بازار مورد نیاز برای محصولات فعلی و آینده با انجام تحقیقات بازار و تعامل با مشتریان.

نظارت بر رقبا و ارائه برنامه های توسعه ای محصول در زمان واقعی

ارتباطات بسیار موثر، مهارت های ارائه عالی، خلاقیت، حل مسائل پیچیده

حداقل 3 ساله تجربه مرتبط  ترجیحا در بازار IT    و  موبایل

تسلط به زبان انگلیسی

جنسیت : آقا / خانم     سن : 25 الی 35      تحصیلات :  MBA  / بازاریابی / کامپیوتر

 

منشی اداری و منابع انسانی ( کد شغلی Hr6/8 )

شرایط احراز:

شناخت کامل قانون کار و انجام کلیه اموراداری/ تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی

توانایی کار با اکسل و ورد جهت ایجاد گزارش های مختلف مدیریتی برای مدیر منابع انسانی

توانیی تهیه لایحه دفاع و حضور در جلسات حل اختلاف

محاسبه،کنترل و انجام کلیه امور مربوط به کارکردهای روزانه و ماهانه و امور پرسنلی

بایگانی،و طبقه بندی اسناد اداری

پیگیری کامل امور اداری، خدمات و پشتیبانی

پاسخ به کلیه تلفن های اداری، مالی و تنظیم جلسات مدیران واحد

توانایی نامه نگاری اداری درون و برون سازمانی و کلیه صورتجلسات

شناخت نرم افزار های محاسبه و کنترل کارکرد علم و صنعت ( وین کارت و وب کارت ) و یا نرم افزارهای مشابه

دارای دیسیپلین سازمانی و روابط عمومی بسیار عالی

منضبط و دارای توانایی مدیریت زمان/ تعارضات سازمانی و بدون حاشیه

دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط به منشی گری و امور اداری و توانایی یادگیری بسیار عالی

جنسیت : خانم     سن : 25 الی 35       مدرک تحصیلی مورد نیاز : منابع انسانی، اداری، صنایع

شرکت آونگ جهت تکمیل کادر فنی و اداری خود در تهران ، با شرایط ذیل استخدام می نماید.

متقاضیان می توانند رزومه خود را با درج کد شغلی در موضوع ایمیل به آدرس  hr@avang.ir  ارسال نمایند

درج کد شغلی در موضوع ایمیل برای بررسی رزومه های ارسالی الزامیست.

    اطلاعات تماس آگهی

  • ایمیل: hr@avang.ir

SendResume

درج رزومه

برای ثبت نام در کاریابی اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه عادی خود اینجا کلیک کنید. برای درج رزومه ویژه (VIP) اینجا کلیک کنید. برای ارسال خودکار رزومه خود به شرکت ها اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق SMS اینجا کلیک کنید. برای دریافت آگهی های استخدامی از طریق E-mail اینجا کلیک کنید.

شما هم می توانید در مورد این آگهی نظر دهید.




توجه: اين آگهي منقضی شده و فاقد اعتبار مي باشد.

بستن پيام و مشاهده آگهي